АПЕЛЬСИНКИ
П`ятниця, 17.05.2024, 05:18
Вітаємо Вас на сайті 2-А класу КЗШ№119
Меню сайту

Категорії розділу
Поради вчителя [1]
Довідник [0]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 29

Міні-чат

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Батькам - помічникам » Поради вчителя

    Допомога дитині в роботі над міні - проектом
    09.11.2014, 11:48

    Міні – проекти

           За новою програмою « Природознавство» ,1 – 4 класи ( 2012) передбачена робота над міні – проектами. « Значна увага приділяється проектній технології, впровадження якої спрямоване на стимулювання інтересу учнів до нових знань, розвиток дитини через розв’язання проблем і застосування здобутих знань у конкретній діяльності.»( Програма « Природознавство», 1- 4 кл. ( авт. Гільберг Т., Сак Т., Біда Д.))

         Участь у роботі над проектами сприятиме формуванню у школярів:

    •  вміння вибирати й аналізувати інформацію;
    •  працювати з дитячими енциклопедіями, словниками, спеціальною літературою;
    • використовувати можливості  інтернету.

                 Учні навчаться проводити спостереження, брати інтерв’ю, систематизувати, узагальнювати отриману інформацію, висувати гіпотези, робити висновки.

                Враховуючи психологічні та вікові особливості, у початковій школі пропонується робота над міні – проектами. Це означає, що обсяг роботи буде тривати 2 – 3 тижні. Види проектів : інформаційні, дослідницькі, творчі,практико – орієнтовані.

               Усі етапи практичної діяльності учнів початкових класів супроводжуються участю дорослих, бо теоретичних і практичних знань і вмінь в учнів молодших класів ще мало.

    Етапи роботи над міні - проектом:

    ♦ формулювання проблеми ( мети проекту);

    планування проекту (план, за яким буде працювати клас на протязі 2 - 3 тижнів);

    пошук інформації (робота з дитячими енциклопедіями, словниками, спеціальною літературою, використання можливостей інтернету, спостереження, інтерв'ю тощо);

    створення продукту (це може бути абетка, альбом, журнал, довідник, газета, листівка, плакат, пам'ятка, календар, колаж, міні - посібник, колекція, бабусині рецепти тощо);

    ♦ презентація (усне повідомлення з використанням зібраного матеріалу не більше 2 - 3 хв;                             учень повинен розповідати, а не читати);                                                                                                                                  Весь зібраний матеріал під час виконання міні - проекту - це папка (портфоліо), в якій зібрані всі робочі матеріали.

    самооцінка проекту (чому навчився; що вдалося чи не вдалося; що можна було зробити інакше)

    Шановні батьки!

    Пропоную Вам в процесі роботи над проектами виступати в ролі консультантів,        стати рівноправними партнерами своїх дітей.

    Література:

    Програма « Природознавство», 1- 4 кл. ( авт. Гільберг Т., Сак Т., Біда Д.)с. 187

    Природознавство. Практичний посібник учня початкової школи/уклад. Т. О. Сало,О. В. Сало. - Чернігів: Країна мрій, 2013 

    Категорія: Поради вчителя | Додав: NataliG
    Переглядів: 925 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar